brissie - Reisverslag uit Brisbane, Australië van jors knoot - WaarBenJij.nu brissie - Reisverslag uit Brisbane, Australië van jors knoot - WaarBenJij.nu

brissie

Door: jors

Blijf op de hoogte en volg jors

17 Juni 2012 | Australië, Brisbane

Ik zit intussen al 5 weken bij tony in huis, je kan het geen couchsurfen meer noemen, ik ben soort van ingetrokken bij hem. Er is altijd een hoop lol.. In het zuiden van australie is het heel slecht weer, er zijn weer overstromingen en cyclonen. Brisbane is net over de grens van het slechte weer, gelukkig hebben wij goed weer. Ik ben van pan om nog een paar maanden rond brisbane te hangen en dan misschien meer naar het noorden te gaan, naar Townsville waar het great barrier reef is. Ik wil er voor een week gaan duiken. Ik ben heel benieuwt hoe het daar is, ik hoor vaak dat het een van de mooiste plekken zo niet de mooiste plek is op de wereld is. De winter duurt waarschijnlijk nog 5 maanden, maar zolang het in het zuiden nog veel regent blijf ik in het noorden. Ik heb een baan gevonden, ben al 2 weken aan het werk, ik werk weer met beton en tussendoor zit ik ook op een graafmachine. Een man die voor zichzelf werkt als tuinier moet ook met beton werken om b.v. Paden of keerwanden te maken. Tot zover heb ik het project soort van over genomen omdat hij is vaak “druk” bezig met producten te brengen. Ik ben blij dat ik weer aan het werk ben, nu voel ik me weer nuttig.

  • 17 Juni 2012 - 20:45

    Moedertje:

    Fijn he om nuttig te zijn.....dat zeg ik al zo lang tegen je!!!!!!!

  • 18 Juni 2012 - 19:39

    Lydia:

    Goed oefenen op die machines , dan kan je zo bij Leo van Tol in dienst als je weer op Hollandse bodem bent. Hi hi...

  • 19 Juni 2012 - 16:30

    Coby:

    He Jors,

    Fijn om weer iets van je te horen. Goed dat je een baan gevonden hebt. Ik hoorde dat je lekker veel verdient. Super dat je naar een van de mooiste plekken ven de wereld gaat. Sowieso fantastisch wat je allemaal meemaakt: we zijn erg trots op je, zoals je het allemaal doet. Bij ons is voor de meiden de laatste schoolweek aangebroken, met alleen maar toetsen. Dat geeft altijd de nodige stress, want als je alles slecht maakt, kun je nog blijven zitten. Maar we vertrouwen erop dat ze allebei over gaan. Laurens is van de Vrije School af en naar de Meerwaarde op het dorp gegaan. Hij wilde meer uitdaging. Hij heeft het goed naar zijn zin, en mag zelfs een klas over slaan. Hij gaat na de vakantie naar groep 8. Celi is hier een paar dagen geweest, voor en na schooltijd, omdat Het en Toon op vakantie waren en de oppas ook. Was erg gezellig. Ze doet alles na van de juf, en wil schooltje spelen met de poppen. Ze mist je erg!
    Nou Jors, groeten van ons allemaal en een goede tijd daar!
    Liefs, Coby

  • 30 Juni 2012 - 08:14

    Amy:

    Geniet ervan! ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

jors

Actief sinds 28 Dec. 2010
Verslag gelezen: 266
Totaal aantal bezoekers 45067

Voorgaande reizen:

29 April 2011 - 30 November -0001

hang loose

Landen bezocht: